Πέμπτη 21 Απριλίου 2016

Μεγάλη Τεσσαρακοστή στην Πατριαρχική Σχολή στο Ναϊρόμπι

 Romfea.gr

nairobi-1

"Πάντα σκέφτομαι πόσο ο Κύριος μας ευλόγησε την ταπεινή μου διακονία όλα αυτά τα χρόνια στον χώρο της Αφρικανικής Ηπείρου.
Αναπολώ εκείνες τις πρώτες μέρες της εδώ παραμονής μου, όταν έφθασα μόλις ένα μήνα μετά τις διδακτορικές μου εξετάσεις από το Πανεπιστήμιο της Οξφόρδης.
Το περιβάλλον, φυσικά, που βρήκα εδώ ήταν τελείως διαφορετικό.
Έπρεπε να πείσω τον εαυτό μου να ξεχάσει την ήρεμη και τόσο άνετη ζωή στο Πανεπιστήμιο. Φθάνοντας εδώ μου είχε ανατεθεί μια τελείως διαφορετική αποστολή σ’ ένα άγνωστο με το περιβάλλον από όπου προερχόμουν, με άλλους ανθρώπους διαφορετικού χρώματος, γλώσσας και κουλτούρας.
Έπρεπε, αμέσως, να προσαρμοστώ. Να ερευνήσω και να βρω τρόπους συνύπαρξης, συμβίωσης και αποδοχής της κουλτούρας, των ηθών και των εθίμων των ανθρώπων, αυτών που έπρεπε να αγαπήσω και να υπηρετήσω, κάτω από οποιεσδήποτε συνθήκες.
Μια απόφαση που έπρεπε να ληφθεί γρήγορα, για να μπορέσω να ξεκινήσω την ταπεινή μου διακονία. Χρόνια, βέβαια, δύσκολα αλλά δημιουργικά και σημαδιακά μέσα στη ζωή μου.
Δε θα μπορούσα να διανοηθώ ότι θα έμενα εδώ, τώρα, συμπληρώνοντας, σύντομα, και την τέταρτη δεκαετία.
Όσο κι αν δυσκολεύτηκα, όσο κι αν ταλαιπωρήθηκα, όσο κι αν υπέφερα και βασανίστηκα από τις τροπικές ασθένειες που κόντεψαν να μου στοιχίσουν τη ζωή, τόσο αισθάνομαι, μέσα μου, ευλογημένος και αναπαύομαι, τώρα, με τη σκέψη ότι κάτι κτίστηκε όλα αυτά τα χρόνια..."
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου