Δευτέρα 25 Νοεμβρίου 2013

Η Αδελφότητα Ορθοδόξου Εξωτερικής Ιεραποστολής απέστειλε 3 container με ανθρωπιστική βοήθεια σε χώρες της Αφρικής, στο Μαλάουι, την Τανζανία και τη Σιέρρα Λεόνε

Αποστολές αγάπης...

Αδελφότητα Ορθοδόξου Εξωτερικής Ιεραποστολής
   

  • Για μένα, φτώχεια σημαίνει να μην τρώω το φαγητό που μ’ ευχαριστεί· για τον Αφρικανό αδελφό μου, θα πει πως πεθαίνει από την πείνα.
  • Για μένα, φτώχεια σημαίνει να μην πίνω τόσα και όσα ποτά θέλω για να ευφράνω το λάρυγγά μου· για τον Αφρικανό αδελφό μου, θα πει πως και το λιγοστό νερό που έχει είναι λασπόνερο.
  • Για μένα, φτώχεια σημαίνει να μην έχω το σπίτι που φαντάζομαι· για τον Αφρικανό αδελφό μου, θα πει πως το σπίτι του – στην καλύτερη περίπτωση – είναι αχυροκαλύβα.
  • Για μένα, φτώχεια σημαίνει να μην βγαίνω συχνά στην αγορά για ψώνια· για τον Αφρικανό αδελφό μου, θα πει πως δεν έχει τίποτα να φορέσει.
  • Για μένα, φτώχεια σημαίνει να περιμένω στην ουρά του νοσοκομείου· για τον αφρικανό αδελφό μου, θα πει να πεθαίνει από μια ίωση.
Άραγε, ποια είναι η αληθινή φτώχεια;
Γιατί εγώ και η οικογένειά μου, Κύριε, να έχουμε όλα τα υλικά αγαθά και να μην μας αρκούν και ο Αφρικανός αδελφός μου, που κι αυτός είναι παιδί Σου, να στερείται τα πάντα;
Είμαι σίγουρος πως θα μου απαντούσες, αφού ήδη το έκανες στην Αγία Γραφή:
«Γι’ αυτό σ” τα έδωσα όλα αυτά που έχεις, για να τα προσφέρεις εσύ στο παιδί Μου, στον αδελφό σου. Γι’ αυτό είπα την παραβολή του Καλού Σαμαρείτη, γι’ αυτό προέτρεψα τον πλούσιο άρχοντα: «ἔτι ἕν σοι λείπει· πάντα ὅσα ἔχεις πὠλησον καὶ διάδος πτωχοῖς, καὶ ἕξεις θησαυρόν ἐν οὐρανῷ, καὶ δεῦρο ἀκολούθει μοι», γι’ αυτό ανέφερα την παραβολή του άφρονα πλουσίου λέγοντας τα τρομερά εκείνα λόγια: «ἄφρον, ταύτῃ τῇ νυκτὶ τὴν ψυχήν σου ἀπαιτοῦσιν ἀπό σοῦ· ἅ δὲ ἡτοίμασας τίνι ἔσται;» Γι’ αυτό είπα όταν περιέγραφα την ημέρα της κρίσεως «ἐπείνασα γάρ, καὶ ἐδώκατέ μοι φαγεῖν, ἐδίψησα, καὶ ἐποτίσατέ με, ξένος ἤμην, καὶ συνηγάγετέ με, γυμνός, καὶ περιεβάλετέ με». Για να συνετισθείς, να αγαπήσεις τον πλησίον σου όπως τον εαυτό σου, χωρίς να ξεχνάς τα λόγια του Παύλου: ὅπου οὐκ ἔνι Ἕλλην καὶ Ἰουδαῖος, περιτομὴ καὶ ἀκροβυστία, βάρβαρος, Σκύθης, δοῦλος, ἐλεύθερος, ἀλλὰ τὰ πάντα καὶ ἐν πᾶσι Χριστός».
Η Αδελφότητα Ορθοδόξου Εξωτερικής Ιεραποστολής βασισμένη στις αρχές του Ευαγγελίου, παρ” όλη την κρίση των τελευταίων ετών, με τη Χάρη του Πανάγαθου Θεού και Πατέρα όλων των εθνών και την δική σας συμπαράσταση, απέστειλε 3 container με ανθρωπιστική βοήθεια σε χώρες της Αφρικής, στο Μαλάουι, την Τανζανία και τη Σιέρρα Λεόνε. Τα εμπορευματοκιβώτια φορτώθηκαν από την αποθήκη της Aδελφότητος (Φίλυρο) και περιείχαν τρόφιμα μακράς διαρκείας, εκκλησιαστικά είδη, έπιπλα, παιχνίδια, ιατρικά εργαλεία και είδη ρουχισμού. Αισθανόμαστε έντονη την ανάγκη να ευχαριστήσουμε τους φίλους της Ιεραποστολής για τις προσευχές και την υλική τους βοήθεια. Ο Θεός να σας ευλογεί!

http://ierapostoles.gr/2013/11/%ce%b1%cf%80%ce%bf%cf%83%cf%84%ce%bf%ce%bb%ce%ad%cf%82-%ce%b1%ce%b3%ce%ac%cf%80%ce%b7%cf%82/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου