Σάββατο 9 Οκτωβρίου 2021

Στιγμές συγκίνησης στην Αλεξάνδρεια από τη συμπλήρωση 17 ετών από την εκλογή του Πατριάρχου Θεοδώρου - EKALEXANDRIA.ORG

 Seraphim Kykotis 

«Από την ημέρα της εκλογής μου, έχω ένα λόγο που προσπαθώ πάντοτε να τηρήσω», είπε χαρακτηριστικά σήμερα ο Πατριάρχης Αλεξανδρείας Θεόδωρος: «Κανείς να μη φύγει από κοντά μου πικραμένος. Κανείς δε θα αναχωρήσει από κοντά μου απαρηγόρητος. Για αυτό και η προσπάθειά μου και η αγάπη μου είναι όλοι – είτε είναι κοντά μου είτε μακριά – να γεύονται λίγες σταλαματιές αγάπης, ειρήνης και ελπίδας ότι όλοι μαζί, μία οικογένεια στο όνομα του Αποστόλου και Ευαγγελιστού Μάρκου πορευόμεθα».
Παράλληλα, μνημόνευσε τους τρεις προκατόχους του, τους αοιδίμους Πατριάρχες, Νικόλαο Στ΄, Παρθένιο Γ΄ και Πέτρο Ζ΄, των οποίων εκείνος συνεχίζει σήμερα το έργο τους στην Αλεξανδρινή Εκκλησία.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου