Δευτέρα 5 Απριλίου 2021

ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΤΗΣ ΣΤΑΥΡΟΠΡΟΣΚΥΝΗΣΕΩΣ - Ιεραπόστολος

 Ιεραπόστολος

"ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΤΗΣ ΣΤΑΥΡΟΠΡΟΣΚΥΝΗΣΕΩΣ: Βρισκόμαστε στο μέσον της πνευματικής μας πορείας προς το Πάσχα και επειδή ο αγώνας μας είναι δύσκολος και ο εχθρός ισχυρός και οι δυνάμεις μας ανίσχυρες, γι αυτό η Εκκλησία προβάλει τον Τίμιο Σταυρό για να μας υπενθυμίσει τον αγώνα, την θυσία, το πάθος και την Ανάσταση του Χριστού. Για να μας θυμίσει ότι ο αγώνας μας, οι κακουχίες μας, η πορεία της ζωής αυτής δεν είναι ατελείωτη αλλά υπάρχει τέλος. Και το τέλος είναι η δικαίωση, η Ανάσταση, είναι η Βασιλεία του Θεού. Η πνευματική μας πορεία λοιπόν την περίοδο της Τεσσαρακοστής είναι μία μικρογραφία της ανθρώπινης ζωής μας που τελειώνει σύντομα.

Προκειμένου δε να κληρονομήσουμε τη Βασιλεία των Ουρανών ο Κύριος μας θέτει τρεις όρους. Πρώτος όρος: «ἀπαρνησάσθω ἑαυτὸν» που σημαίνει απάρνηση του αμαρτωλού εαυτού μας, απαλλαγή από τα πάθη μας, από τον εγωισμό μας και το σημαντικότερο, το θέλημα του Θεού να είναι και δικό μου θέλημα.
Δεύτερος όρος: «ἀράτω τόν σταυρὸν αὐτοῦ» που σημαίνει να σηκώνω, να αντιμετωπίζω με καρτερία τις θλίψεις της ζωής μας. Αρρώστιες, δυστυχήματα, κατατρεγμοί, οικονομική δυσπραγία κ.λπ.
Τρίτος όρος: «ἀκολουθείτω μοι» ήτοι, ακολουθώ τον Χριστό, δίνω νόημα στην ζωή με την αγάπη μου στον Χριστό και τον συνάνθρωπο μου. Εξαρτώ το θέλημα μου από θέλημα του Χριστού, μιμούμαι τον Χριστό πιστεύω σ’ αυτόν, τον αγαπώ αβίαστα και τον αποδέχομαι ως Σωτήρα και Λυτρωτή μου."

https://www.facebook.com/ierapostolikanea

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου