Κυριακή 27 Ιουνίου 2021

"Το παιδί θέλει να κοινωνήσει, επειδή κάναμε 8 μήνες χωρίς Θεία Λειτουργία..." Κονγκό

 Karatzogiannis Constantine  


Χθες βράδυ Σαββάτου, 26.6.2021 λάβαμε την παρακάτω ανταπόκριση από τον π. Χαρίτωνα, ορθόδοξο ιερομόναχο στο Ανατολικό Κονγκό που πρόσφατα επλήγη από μεγάλη έκρηξη του ηφαιστείου Νιραγκόγκο.

___
Βρίσκομαι σ' ένα μακρινό χωριό στο βόρειο Κίβου από το πρωί. Μόλις έφτασα σε αυτό το χωριό με πλησίασε ένα κοριτσάκι με την μάνα του. Ήθελε να το πάρω αγκαλιά, όπως βλέπετε στη φωτογραφία.
και ...τί μου είπε στο αυτί;;
- "πάτερ δωσ'μου ψωμί!"
Έστειλα κάποιον να αγοράσει ψωμί στην αγορά, αλλά όταν της το έδωσα, μου λέει...
- όχι αυτό, δεν θέλω!!
Οπότε παίρνω καραμέλες του δίνω και μου λέει και πάλι...
- όχι, δεν θέλω.
Οπότε δεν ήξερα τι ήθελε. Ρώτησα τη μάνα του να μου εξηγήσει και μου λέει ότι το παιδί θέλει να κοινωνήσει, επειδή κάναμε 8 μήνες χωρίς θεία λειτουργία.
Αποφάσισα να ξεκινήσουμε να φτιάξουμε στα γρήγορα μια καλύβα για να τους λειτουργήσω αύριο πρώτο ο Θεός και να κοινωνήσω το κοριτσάκι.
Σάββατο, 26.6.2021
Ιερομόναχος, π. Χαρίτων Ilunga Musungayi
πρόσφατη συνέντευξη:



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου