Τρίτη 14 Ιανουαρίου 2020

"Χάιδεψε τα πληγιασμένα κεφαλάκια των παιδιών σαν να είναι τα Άγια Νήπια της Βηθλεέμ"... Μαδαγασκάρη

Ιεραποστολή στην Επισκοπή Τολιάρας και Νοτίου Μαδαγασκάρης

Η εικόνα ίσως περιέχει: 2 άτομα, άτομα στέκονται και υπαίθριες δραστηριότητες

"Επέτειος.
Σήμερα, συν Θεώ, συμπληρώθηκε ένας χρόνος από την εις Επίσκοπον χειροτονία μου. Σαν σήμερα από το στόμα του Μακαριωτάτου Πατριάρχου Αλεξανδρείας και πάσης Αφρικής κ.κ. Θεοδώρου, βγήκε λόγος αληθής δηλαδή λόγος πόνου: "Χάιδεψε τα πληγιασμένα από τις ασθένειες κεφαλάκια των παιδιών ως σα να είναι τα Άγια Νήπια της Βηθλεέμ". Και αυτή την εντολή την έκανα μέρος της ζωής μου δίχως ούτε μια στιγμή να δυσανασχετώ. Άλλωστε ποτέ δεν παρατήρησα καμία πληγή στα παιδιά μου, δεν είχα χρόνο, μιας και τα μάτια μου αντικρίζουν συνεχώς νέες αμαρτίες εντός μου."

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου