Πέμπτη 15 Μαΐου 2014

Πατριάρχης Αλεξανδρείας: «Νιώθω την ανάγκη να εκφράσω τη συγκίνησή μου που βρίσκομαι στην αγαπημένη μου Ξάνθη»

agioritikovima.gr



Ξεκίνησε από την Αλεξανδρούπολη, βρέθηκε σε Κομοτηνή, Ξάνθη και Καβάλα για να καταλήξει στο Άγιον Όρος-Έλκει την καταγωγή του από τον Δαφνώνα της ορεινής Σταυρούπολης
Στην πόλη της Ξάνθης βρέθηκε το μεσημέρι της Πέμπτης ο Πατριάρχης Αλεξανδρείας, που έλκει την καταγωγή του από τον Δαφνώνα, κ. Θεόδωρος ο Β’. Ο Πατριάρχης συνοδευόμενος από τους Μητροπολίτες της Θράκης κατέφτασε στο Μητροπολιτικό Μέγαρο της πόλης λίγο μετά τη 1.00, ενώ κατεβαίνοντας από το όχημα που τον μετέφερε επέλεξε αρχικά να χαιρετήσει μαθητές που βρίσκονταν στην περιοχή και στη συνέχεια να εισέλθει μέσα στη Μητρόπολη.
Εκεί συνομίλησε για λίγα λεπτά με τους Μητροπολίτες της περιοχής, εκφράζοντας τις θερμές ευχαριστίες του για τη φιλοξενία, ενώ αξίζει να σημειωθεί πως νωρίς της ίδιας ημέρας βρέθηκε αρχικά στην Αλεξανδρούπολη και στη συνέχεια στην Κομοτηνή.
«Νιώθω την ανάγκη μετά από πολλά, πολλά χρόνια να εκφράσω τη συγκίνησή μου που βρίσκομαι στην αγαπημένη μου Ξάνθη και τη λέω αγαπημένη μου γιατί ο Δαφνώνας είναι το χωριό της μητέρας μου. Μικρό παιδί περιδιάβηκα όλους αυτούς τους δρόμους και χαίρομαι που ενώ ήρθα για τα Ελευθέρια της Αλεξανδρούπολης μετά από την Κομοτηνή, περνώ από την Ξάνθη για να πάω Καβάλα και από εκεί στο Άγιο Όρος για να επιστρέψω στον τόπο που με έταξε ο Θεός. Στον τόπο που αγάπησε πολύ τον Ελληνισμό, την Αλεξάνδρεια» ανέφερε ο ίδιος εξηγώντας πως «το Πατριαρχείο μας εκεί έχει να δώσει ένα μεγάλο μήνυμα ειρήνης των λαών. Χαίρομαι γιατί στις 55 χώρες της Ηπείρου του μέλλοντος όπως την ονομάζουν στις 48 έχουμε μια δυναμική παρουσία σαν ορθόδοξη αλλά και Ελληνική εκκλησία. Θέλω λοιπόν να δώσω ένα μήνυμα αγάπης στον λαό της Ξάνθης ότι κρατάμε Θερμοπύλες κάτω στις πύλες της Αφρικής, που είναι η Αίγυπτος και απλώνεται η αχανής Ήπειρος του μέλλοντος. Θέλω να εκφράσω ένα μεγάλο ευχαριστώ στον Μητροπολίτη Ξάνθης διότι από τότε που ήμουν στο Καμερούν αγάπησε τον αγώνα μου στην Αφρική και συνεχίζουν να με βοηθάνε στην προσπάθεια μου για αυτούς τους ανθρώπους που δεν έχουν πού την κεφαλήν κλίναι. Θέλω να πω στον λαό, τους Έλληνες κουράγιο, όλοι περνάμε δύσκολες στιγμές, αλλά είμαστε μαθημένοι στα δύσκολα. Έχουμε φιλότιμο, έχουμε αγάπη και γρήγορα θα έρθουν καλύτερες ημέρες».
Ο Πατριάρχης παρακάθισε το μεσημέρι της Πέμπτης σε γεύμα στο Εκκλησιαστικό Γυμνάσιο – Λύκειο της Ξάνθης με μαθητές της περιοχής, ενώ ακολούθως μετέβη στην Καβάλα.

Περισσότερα... http://www.agioritikovima.gr/mitropoleis/item/33043-στην-ξάνθη-ο-πατριάρχης-αλεξάνδρειας-«περνάμε-δύσκολα,-αλλά-είμαστε-μαθημένοι-στα-δύσκολα»-φωτο-βιντεο

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου