Παρασκευή 28 Μαρτίου 2014

Γόνιμη συνάντηση Πατριάρχη Αλεξανδρείας-Ευ.Βενιζέλου

                                   


Γραφείο Ειδήσεων Amen.gr /
Φώτο από ιστοσελίδα ΥΠΕΞ

Συνάντηση με τον Αντιπρόεδρο της Κυβερνήσεως και Υπουργό Εξωτερικών Ευάγγελο Βενιζέλο είχε την Παρασκευή ο Πατριάρχης Αλεξανδρείας Θεόδωρος με τον οποίο συζήτησαν τις εξελίξεις στη Μέση Ανατολή, ειδικότερα στην Αίγυπτο σε σχέση και με την παρουσία της ελληνικής κοινότητας και του ποιμνίου του Πατριαρχείου.Αμέσως μετά προέβησαν στις ακόλουθες δηλώσεις:Ευ.Βενιζέλος: Με το Μακαριώτατο έχουμε πολύ στενή συνεργασία γιατί παρακολουθεί τα θέματα που αφορούν μια εξαιρετικά κρίσιμη περιοχή. Έχει πλήρη γνώση των εξελίξεων στην Αίγυπτο, όπου είναι μια πολύ μεγάλη προσωπικότητα ευρύτατης αποδοχής, έχει πολύ στενές σχέσεις με τον Στρατηγό Σίσι που είναι και ο υποψήφιος Πρόεδρος της Αιγύπτου και, βεβαίως, παρακολουθεί στενά όλα τα θέματα της μεγάλης αφρικανικής ηπείρου.Είχαμε τη ευκαιρία να μιλήσουμε και για εκκλησιαστικά θέματα, μετά τη σύναξη των προκαθημένων των Ορθοδόξων Εκκλησιών στην Κωνσταντινούπολη, αλλά και για θέματα μεσογειακής και αφρικάνικης πολίτικης, τα οποία έχουν πολλή μεγάλη σημασία και τον ευχαριστώ θερμά για τη βοήθειά του.

Πατριάρχης Αλεξανδρείας: Και εγώ Πρόεδρε μου θέλω να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ. Είμαι ο Πατριάρχης των φτωχών στην ήπειρο του μέλλοντος, την Αφρική και πριν λίγο καιρό βρισκόμουν στην Μοζαμβίκη στα νησιά του Ινδικού για να βοηθήσω όσο μπορώ. Και σας ευχαριστώ διότι με ακούσατε για τις δύσκολες μέρες που περνάει ο κόσμος της Μέσης Ανατολής και, κυρίως, του χώρου που ζω, στην Αίγυπτο. Είχα τη μεγάλη χαρά, το περασμένο Σάββατο, να υποδεχτώ κοντά μου τον Πρωθυπουργό της χώρας, ο οποίος αναφέρθηκε για μια φορά ακόμα στους δεσμούς φιλίας Ελλάδας και Αιγύπτου. Μου αρέσει, Πρόεδρε μου, πάντα να λέγω ότι το δυτικό πέλαγος δεν μας χωρίζει αλλά μας ενώνει και λόγω της Κρήτης. Γι’ αυτό σας λέω ένα μεγάλο ευχαριστώ. Επιστρέφοντας μετά από λίγο στο χώρο τον δικό μου, ξέρω ότι η πατρίδα μου, εσείς με σκέφτεστε και αυτό μου δίνει κουράγιο να συνεχίσω έναν αγώνα όμορφο για τη φιλία των λαών για το καλό του πλανήτη.

http://www.amen.gr/article17389

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου