Δευτέρα 2 Μαρτίου 2015

Προσευχή για την Ιεραποστολή

       

kongo_louboubasi

Θεέ μου, στην ιερή διακονία μου μάθε με να ενεργώ χωρίς να βιάζομαι και να σπεύδω.
Μάθε με να συνδέω την ηρεμία με τον ενθουσιασμό, τον ζήλο με την ειρήνη, τη γλυκύτητα και τη στιβαρότητα.
Βοήθα με στην κάθε αρχή γιατί τότε νιώθω πολύ αδύναμος. Κράτα με προσεκτικό όταν εργάζομαι και ταπεινό όταν συνεργάζομαι.
Μάθε με να δακρύζω για τα λάθη μου χωρίς να πέφτω σε απόγνωση. Να ελπίζω για το καλύτερο στο μέλλον χωρίς να με αποθαρρύνουν τυχόν δυσκολίες και αντιξοότητες. Να προβλέπω τις εξελίξεις χωρίς να ανησυχώ, να είμαι έτοιμος για το κάθε τι που θα φέρει το αύριο.
Μάθε με να κερδίζω από τα σφάλματά μου χωρίς να αφήνομαι στις τύψεις. Να εκμεταλλεύομαι το χρόνο που μου δίνεις ως πολύτιμο δώρο και να τον χρησιμοποιώ για το καλό των γύρω μου, για την καλλιέργεια του αυτού μου.
Μάθε με να διακρίνω στο πρόσωπο κάθε αδελφού Εσένα τον ίδιο και να Σε διακονώ με αφοσίωση και αγάπη.
Κύριε, γίνε και εμπνευστής μου σε ό,τι σκέφτομαι, ενεργώ ή λέω. Για Σένα και με Σένα να πορεύομαι στο χρόνο που ανοίγεται εμπρός μου.
Αμήν.

Πηγή: xfd.gr
http://www.diakonima.gr/2015/03/02/%cf%80%cf%81%ce%bf%cf%83%ce%b5%cf%85%cf%87%ce%ae-%ce%b3%ce%b9%ce%b1-%cf%84%ce%b7%ce%bd-%ce%b9%ce%b5%cf%81%ce%b1%cf%80%ce%bf%cf%83%cf%84%ce%bf%ce%bb%ce%ae/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου